دریا ائله دیم - زنده یاد شهریار


تورکو بیر چشمه ایسه من اونو دریا ائله دیم
بیر سویوق معرکه نی محشر کبرا ائله دیم
بیر ایشیلتیدی سها اولدوزی تک گؤرسه نمز
گؤز یاشیملا اونی من عقد ثریا ائله دیم
امیدیم وار کی بو دریا هله اقیانوس اولا
اونا ضامن بو زمینه کی مهیا ائله دیم
عرفانا چاتماسا شعر و ادب ابقا اولماز
من ده عرفانا چاتیب ، شعریمی ایفا ائله دیم
ابدیتله یاناشدیم دوغولا حافظه تای
شیرازین شاهچراغین تبریزه اهدا ائله دیم
ترکی نین جانینی آلمیشدی حیاسیز طاغوت
من حیات آلدیم اونا ، حق ایچون احیا ائله دیم
فیض روح القدس اولدی مددیم حافظ تک
من ده حافظ کیمی اعجاز مسیحا ائله دیم
قمه قداره لر آغزیندا دیل اولموشدو سؤیوش
من سه وینج ائتدیم اونی ، خنجر خرما ائله دیم
ایندی گؤیلرده گؤزل صف له صفائیله گزیر
منجلابلاردا اوزون اردگی دورنا ائله دیم
باخ کی حیدربابا افسانه تک اولموش بیر قاف
من کیچیک بیر داغی سرمنزل عنقا ائله دیم
بوردا روشن ضمیرین ده هنرین یاد ائده لیم
من اونون دا قلمین طوطی گویا ائله دیم
نه تک ایراندا منیم ولوله سالمیش قلمیم
باخ کی ترکیه ده ، قافقازدا نه غوغا ائله دیم
باخ کی تهراندا نه فرزانه لر اولموش واله
باخ کی تبریزده نه شاعرلری شیدا ائله دیم
هم سهندیه ، سهندین داغین ائتدی باش اوجا
هم من اؤز قارداشیمین حققینی ایفا ائله دیم
آجی دیللرده شیرین تورکو اولوردو حنظل
من شیرین دیللره قاتدیم اونو حلوا ائله دیم
هر نه قالمیشدی کوچنلردن اونا بال پتگی
اریدیب موملو بالین شهر مصفا ائله دیم
تورکو والله آنالار اوخشاغی ، لایلای دیلی دیر
دردیمی من بو دوا ایله مداوا ائله دیم
شهریار ، حئیف ساووخدیر بو دگیرمان هله ده
دارتماغا یوخدی دنی ، من ده مدارا ائله دیم

هیچ نظری موجود نیست: